لطیف علوی
 
له م به شه دا هه وڵ ده درێت تا له هونراوه کانی
کاک له طیفی عه له وی شاعێری هه ست جوانی سه قزی به را تان بگه ینم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلوت شاعر
بخت نا فرجام ،اگر با من                دمی همدم شود
سر به سجده آورم                        شکرانه ی باری کنم
این غم جان سوزرا از کنج دل بیرون نهم
در وداع غم،زدل                         با طفل دل یاری کنم
در بر آن اشک شوق                      پروانه وار، پر میزنم
بهر خود، سوزم دگر                    پس ترک غمخواری کنم
گر طلاست اوقات ما                    ضایع نگردانم به مس
لحظه لحظه بهره جویمر                  زانکه بیزاری کنم
همدم خود میشوم                       تکیه به همت میزنم
چاره خود میکنم                   تا بهر خویش کاری کنم
همچو موج اغوش گشایم  بهر فرمان اجل
شادو خندان میروم ای دل چرا زاری کنم
بزره همت فشانم بر زمین زندگی
پای خود ایستاده ام
چون تکیه بر خواری کنم
لطیف علوی

 

Vanawsha copyright

©

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ڕێکه وت: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ناردراوه به ده ستیوه نه وشه

ئه رشیڤی ته وه ره کان
به سته ر
Features
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 259661
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2

IP
دریافت کد
size=